por Fictiorama | Sep 16, 2014 | English, Review
The Game Kitchen, 2013 WHAT WE LOVE 1. The art: maybe it’s because we all are over thirty (and some are approaching 40… yikes!), that we love pixel-art. Of course developers might choose this style for whatever reason that serves their purpose: nostalgia,...
por Fictiorama | Sep 2, 2014 | Arte, Proyecto
Nuestra campaña de Kickstarter finalizó hace casi cinco meses (¿cinco meses? ¿Ya? ¡Uff!), y desde entonces hemos terminado un montón de arte, música y animaciones nuevas. Pero como ya mostramos muchos pantallazos, personajes y canciones durante la campaña, seguiremos...
por Fictiorama | Sep 2, 2014 | Art, English, Project
Our Kickstarter campaign finished almost 5 months ago (5 months, already? wow!), and, since then, we have made tons of new art, music and visuals. Since we made public a lot of screenshots, characters and tunes during the campaign, we will continue posting new...
por Fictiorama | Ago 21, 2014 | Art, English, Project
A few weeks ago we got really great news: Dead Synchronicity: Tomorrow comes Today was awarded the Golden Cube – Best 2D Visuals at the Unity China Awards 2014! It’s the very first time the game gets a prize, so we are really excited. In fact, you can notice...
por Fictiorama | Ago 21, 2014 | Arte, Proyecto
Hace tan sólo unas semanas recibimos muy, muy buenas noticias: ¡Dead Synchronicity: Tomorrow comes Today había sido galardonado con el Golden Cube – Best 2D Visuals en los Unity China Awards 2014! Es el primer premio que recibe nuestro juego, y estamos realmente...
por Fictiorama | Jul 14, 2014 | English, Project
These last weeks we’ve been promoting «Dead Synchronicity: Tomorrow comes Today» here and there. We love attending events and showcasing our game, as it’s a really great chance to watch players enjoy our game (their feedback is always so useful!) and to...
por Fictiorama | Jul 14, 2014 | Proyecto
Estas últimas semanas hemos estado promocionando «Dead Synchronicity: Tomorrow comes Today» por diversos lugares. Nos encanta acudir a eventos y enseñar nuestro juego: es una gran oportunidad para observar cómo lo reciben los jugadores (sus opiniones son siempre muy...
por Fictiorama | May 21, 2014 | Proyecto
Somos conscientes de que ha pasado MUCHO tiempo desde nuestro último post (¿más de dos meses ya? ¿En serio?) pero las campañas de Kickstarter y Steam Greenlight fueron tan intensas… ¡que necesitábamos algo de tiempo para recuperar aliento y poner en orden...
por Fictiorama | May 21, 2014 | English, Project
We know it’s been far TOO long since our last post (more than 2 months? really?) but Kickstarter and Steam Greenlight campaigns are so intense… that we needed to sort LOTS of things out! I guess you all will excuse us… as things can’t go...
por Fictiorama | Mar 17, 2014 | English, Project
Yes! It’s been 5 days now since we hit both Kickstarter and Steam Greenlight… and things have been so hectic that we had no time to write about it in our own blog! Can you believe it? After 5 days we almost hit 20% of our funding goal on Kickstarter!...